Aşadar, corpurile aurice derivate - corpul eteric exterior, corpul emoţional, corpul astral, corpul mental - sunt proiecţii ale corpurile spirituale ale fiinţelor Ashpan.
Spiritele fiinţelor respective se află, desigur, dincolo de planurile cuantice, undeva la limita dintre macrocosmos şi microcosmos. De acolo, prin intermediul corpurilor lor spirituale lipsite de formă, care se manifestă la nivelul celui de-al cincilea plan cuantic, fiinţele Ashpan evoluează simultan cu omul. Într-un fel, s-ar putea spune că Ashpan emit proiecţii energetico-informaţionale ce se modulează în structura aurică a oamenilor.Privite de către Eugen prin clarvedere de la o distanţă de doi, trei metri, proiecţiile energetice ale fiinţelor Ashpan apar sub forma unor pete întunecate ce se suprapun pe corpurile aurice exterioare: corpul emoţional, corpul eteric exterior, corpul astral, corpul mental intelectiv. Adeseori, aceste pete creează impresia că lipsesc bucăţi din aură. De aproape, se remarcă însă faptul că nu lipseşte nici o porţiune din aură, ci doar că aura este acoperită de pete întunecate, care absorb lumina şi energia. Datorită faptului că petele absorb energia şi lumina, fiinţele Ashpan se manifestă precum găurile negre. Ashpan se alipesc aurei omului la naştere sau începând cu anumite momente ale existenţei, mai ales în copilărie, în funcţie de karma proprie şi de actele realizate în decursul prezentei existenţe. Practic, omul se conectează fiinţelor Ashpan prin sintonie, potrivit bagajului karmic acumulat.Astăzi, psihologia modernă este pe punctul de a admite faptul că omul este format "din mai mulţi" - de fapt, că omul este format din euri secundare, care se succed cu repeziciune, în funcţie de starea emoţională şi mentală. Omul este, aşadar, format din mai multe focare de personalitate, care se manifestă diferit, în funcţie de conjuncturi. Un om este, la un moment dat, mânios; în secunda următoare este bucuros, pentru ca alte două secunde mai târziu să fie disperat. Peste un minut, acelaşi om are dorinţa intensă de a distruge totul într-un acces de furie, pentru ca o jumătate de oră mai târziu să aibă puseuri sexuale. Aceste stări se modifică cu multă repeziciune de-a lungul unei singure zile, într-o succesiune interminabilă. Dacă, la începutul zilei, starea generală era de linişte, peste două ore poate apare dorinţa de a face rău aproapelui, de a înşela ori de a folosi forţa. Interpretarea curentă ce se dă unor astfel de stări este că se schimbă dispoziţia omului. Totuşi, nici de această dată, lucrurile nu sunt atât de simple. Omul, în mod evident, rămâne acelaşi; îşi păstrează identitatea de-a lungul tuturor stărilor ce se succed cu repeziciune. În ciuda păstrării identităţii, în om se produc anumite transformări -focarele de persoanalitate se schimbă. În disperare se manifestă un anumit focar de personalitate, în mînie alt focar, în înşelătorie alt focar şi aşa mai departe. Toate aceste focare pot fi considerate a fi faţete diferite ale personalităţii unice sau, mai degrabă, pot fi considerate a fi personalităţi mutiple. Omul este "mai mulţi". Noi considerăm aceste stări tranzitorii ca fiind trăiri, emoţii ori "stări de spirit". Şi, de fapt, chiar asta sunt: emoţii, trăiri, stări afective sau mentale, "stări de spirit". Dar ce anume le generează ? Noi spunem că evenimentele prin care trecem generează aceste stări, ceea ce este perfect adevărat. Totuşi, nu remarcăm un fapt banal: aceste stări sunt în interiorul nostru, nu în afara noastră. Nu remarcăm nici faptul că aceste stări sau trăiri rămân mereu aceleaşi. Stările nu se modifică. Cel mult, se modifică intensitatea lor, iar omul se identifică cu ele, spunând "eu sunt mânios", "eu sunt supărat", "eu sunt disperat" etc. Pe măsura succesiunii acestor stări, omul nu simte nici faptul că i se schimbă focarul de personalitate. Dar ce sunt, în definitiv, aceste focare de personalitate ? Răspunsul este foarte simplu: nimic altceva decât emisiile aurice ale fiinţelor Ashpan, care se lipesc prin rezonanţă de aura omului. Caracteristici precum mânia, ura, disperarea, dorinţa de a distruge etc. nu sunt ale omului. Omul, ca fiinţă cosmică - omul, ca cetăţean al cosmosului - nu are astfel de caracteristici în structura lui fiinţială. El doar atrage o astfel de caracteristică prin rezonanţă aurică. Dacă un om obişnuit ar deveni pentru scurt timp clarvăzător, ar putea observa că, în momentele de mânie, o anumită parte a corpului emoţional sau astral, ori chiar înteaga structură aurică se colorează în negru; de asemenea, ar putea observa faptul că, în momentul în care un om doreşte să înşele pe altul, corpul mental inferior i se colorează în gri-închis, cu inflexiuni negre. Ar putea observa şi faptul că, în cazul în care un om intenţionează să comită un adulter, corpul său eteric dobândeşte o tentă întunecată. Toate aceste energii de culori întunecate nu sunt altceva decât particule ale corpurilor fiinţelor Ashpan, risipite în întregul univers. Aceste particule spirituale întunecate, atrase cândva de aura omului, sunt activate în momentul în care, prin liberul arbitru, omul făptuieşte o activitate compatibilă cu structura lor energetico-informaţională. Astfel, din cosmos, răul s-a mutat în "ograda" omului, în aura sa, acolo unde se manifestă Ashpan. Dacă omul persistă în comiterea unor acţiuni generatoare de stări negative precum cele enumerate anterior, fiinţele Ashpan se complac în miasma aurică a acestor stări.Dacă omul refuză să se lase târât în mânie şi-i întinde aproapelui şi celălalt obraz; dacă, în momentul în care este pe punctul de "a exploda", coboară mâna pe care o ridicase asupra aproapelui său, nu numai omul învaţă ceva, ci şi Ashpan. Şi poate că nu este nelalocul ei afirmaţia că, în definitiv, nu omul trebuia să înveţe ceva, ci Ashpan care, chiar în acel moment, se "luminează". O fiinţă Ashpan înţelege astfel ceea ce a provocat în cosmos prin actul rebeliunii. Ceea ce se întâmplă însă în momentul "luminării" unei Ashpan este absolut magnific: înţelegând instantaneu, Ashpan se eliberează şi trece în al cincelea stadiu al metamorfozei. Omul rămâne fără un viciu sau fără o caracteristică de caracter negativă. În momentul în care omul conştientizează un defect - un păcat, în sens larg - şi biruieşte o ispită, o fiinţă Ashpan este eliberată; totodată, aura omului devine mai luminoasă. Acesta este de fapt scopul lui Dumnezeu şi suprema inginerie aurică prin care poate fi salvat cosmosul şi toţi cetăţenii săi. Şi poate că nu este inutil să spunem că Ashpan suntem noi, oamenii, în momentele în care ne mâniem, în care suntem disperaţi, în care trădăm, în care minţim, în care furăm (indiferent sub ce formă) etc. Cât despre Omul Adevărat, încă nu-l cunoaştem: pe timpul vieţii, corpul duh doarme, iar corpul sufletului este încă imatur. Este uimitor şi faptul că, activate, proiecţiile energetico-informaţionale ale Ashpan se plimbă pe suprafaţa aurei, oprindu-se în locurile sau în punctele mai slabe, cu care "simpatizează". Lipindu-se de un organ fizic, ele amplifică corpul dorinţelor organului în cauză, creînd senzaţia unei dorinţe "oarbe". Acesta este cazul sexualităţii debordante, a dorinţei de a consuma alcool, tutun sau droguri.
În majoritatea timpului, fiinţele Ashpan sunt neactivate, pasive, dar în momentul în care omul trece printr-un eveniment al vieţii compatibil cu structura lor, se activează brusc. Există o grilă standard a amplasării fiinţelor Ashpan. În funcţie de culoarea corpului duh, încă de la naştere sau chiar din pântecele mamei, un clarvăzător poate aproxima cu destulă exactitate locul unde se vor amplasa sau intensitatea cu care se vor manifesta. Se poate astfel aproxima ce ispite vor fi pe capul bietului om în decursul vieţii, adică modul în care va fi "încercat" de soartă: dacă va rămâne orfan; dacă se va căsători; dacă va avea copii; câte cumpene karmice va avea; care va fi, în mare, poziţia sa socială; ce prieteni sau ce duşmani i se vor hărăzi; dacă are şanse să moară de moarte naturală sau dacă va fi ucis de cineva; vârsta aproximativă la care va surveni moartea fizică; dacă va fi religios sau ateu; ce boli principale va avea etc. Totuşi, un clarvăzător care poate cerceta îndeaproape aura omului, nu are voie să facă predicţii cu privire la structura energetico-informaţională a fiinţelor Ashpan şi să "citească" viitorul. Cei care fac astfel de predicţii lucrează direct cu fiinţele luciferice - Cei cu ochii negri. În momentul în care se fac predicţii, fiinţele Ashpan îşi modifică amplasarea, iar omul suferă o tulburare a principalelor caracteristici psihice, afective şi mentale, cu repercusiuni asupra existenţei prezente, dar şi asupra celei viitoare.
Mulţi bioenergoterapeuţi, care pot "scana" aura umană, au impresia că în zonele în care stau lipite emisiile energetico-informaţionale ale fiinţelor Ashpan lipseşte ceva şi caută să încarce zona respectivă cu "energie", dar nu fac altceva decât să hrănească găurile negre, cu efecte devastatoare asupra karmei. Este mai mult decât uimitor faptul că fiinţele Ashpan dau omului dorinţa nestăvilită de a trăi în cenuşia existenţă materială. În momentul în care un om reuşeşte să-şi conştientizeze principalele defecte, apare, după cum spun Îngerii Veghetori, un sentiment de apatie generală şi, uneori, se diminuează dorinţa de a trăi. În cazul unor morţi clinice, sufletele se reîntorc în lumea materială datorită faptului că le-au fost "strecurate" în structura lor aurică noi Ashpan, mai puternici, capabili să insufle o dorinţă nestăvilită de viaţă, chiar şi după experienţa de neuitat - care durează doar câteva secunde - de suflet liber. Ashpan sunt cei care insuflă omului bucuria vieţii materiale sau atracţia plăcerilor trupeşti. Fără ei, omul ar fi total apatic şi n-ar băga în seamă bucuriile vieţii materiale. Ashpan sunt, dacă ne este permisă o astfel de exprimare, sarea şi piperul existenţei umane. Totuşi, pentru un om apare firesc întrebarea, dacă nu cumva Ashpan reprezintă însăşi Viaţa, dar la această întrebare, din lumea eterică, prin Eugen, s-a primit un răspuns plin de înţelepciune, aşa cum sunt, de altfel, toate răspunsurile care se dau de acolo: "Viaţa este Domnul, fiinţele Ashpan sunt doar scopul vieţii, iar scopul Domnului este de a-i întoarce mai întâi pe ei - pe Ashpan - pentru care nu mai este timp. Pentru voi - adică pentru Fiii femeii - timpul se întinde dincolo de stele şi de neguri".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.