2. Lumea eterică
O lume care "coboară"
Lumea eterică, care apare clarvederii eterice a lui Eugen la capătul tunelului peşteră macrocosmic, este o lume distinctă de planul material, care are un decor propriu: forme de relief asemănătoare celor materiale, vegetaţie şi anumite construcţii care nu au corespondent în lumea fizica. La un moment dat al călătoriei sale prin lumea eterică, Eugen a întrebat ce lume este aceea în care se găseşte. Răspunsul a fost promt: este o lume care "coboară". Prima dată, datorită faptului că răspunsurile primite sunt în limba akataka, limba lumii eterice, Eugen a înţeles că este vorba despre o lume care "moare". După un timp oarecare, în care a meditat la faptul că acea lume este pe cale de a muri, Eugen şi-a luat inima în dinţi şi a întrebat din nou: de ce această lume este pe cale de a muri? Entitatea căreia i se pusese întrebarea a rămas stupefiată: cum adică să moară? a întrebat ea, continuând : "în cosmos nu moare nimic; ce te face să crezi că această lume va muri ?" Imediat după aceea,. Eugen şi-a dat seama că tradusese în mod greşit un termen din limba lumii eterice şi că, într-adevăr, în cosmosul acesta vast nu moare nimic. Nu era o lume care "moare", ci o lume care "coboară". De fapt, după cum şi-a dat seama mat târziu, chiar şi termenul "coboară" este impropriu, în limba omenească neeexistând un termen prin care s-ar putes defini în mod corespunzător această lume. Nu este vorba nici despre o lume care "moare", nici despre o lume care "coboară", ci despre o lume în adevăratul sens al cuvântului, un palier cosmic paralel, care are la bază, la fel ca şi lumea fizică, anumite legi de funcţionare. Ştiinţa modernă - în special noile teorii care vorbesc despre cosmosul de tip 62
hologramă sau despre Ordinea înfăşurată şi universul cu "n" dimensiuni - admite existenţa mai multor paliere cosmice, paliere care, de cele mai multe ori, sunt interpretate drept posibile universuri paralele. Totuşi, termenul de univers paralel nu este întru-totul corect, întrucât ideea unui univers paralel ar putea genera ipoteza existenţei unui alt Dumnezeu, care să conducă acest univers paralel, ceea ce nu este posibil din nici un punct de vedere: teologic, metafizic sau logic. Se poate însă vorbi foarte bine despre existenţa mai multor paliere sau niveluri ontologice ale aceluiaşi univers, creaţie a Unicului Dumnezeu, iar acest aspect este acceptat atât de teologie, de metafizică, cât şi de logica formală. Cu stat mai mult cu cât, indiferent de terminologia folosită de-a lungul timpurilor, ideea structurării universului pe mai multe paliere sau nivele, a fost împărtăşită de toate doctrinele esoterice care au apărut până în prezent, începând de la concepţiile sumerienilor, egiptenilor, hinduşilor, chinezilor pană la subtila teologie creştină sau a altor religii moderne. "Lumea" percepută de Eugen nu reprezintă un "univers paralel", ci numai unul din multiplele paliere ale unicului univers, creaţie a lui Dumnezeu, iar această lume poate fi cunoscută de foarte mulţi oameni, în condiţiile în care şi-ar dezvolta anumite caracteristici spirituale latente. De altfel, de-a lungul vremurilor, mulţi oameni au vizitat aceast palier cosmic căruia noi îi dăm numele de Lumea eterică, la fel cum au vizitat şi alte paliere cosmice - cum ar fi de exemplu Lumea astrala -, în stări critice: accidente, comă, moarte clinică, boală, evenimente petrecute la limita morţii. Este de la sine înţeles că omul nu poate păstra aminitirea stărilor şi evenimentelor petrecute în palierele cosmice paralele celui fizic-terestru datorită unui factor ce ţine de structura psihică a fiecărui individ: cenzura existentă între subconştient şi conştient sau ceea ce unii mistici denumesc Păzitorul pragului. Astfel, nu este vorba nici despre o lume care "moare", căci în cosmos nu moare nimic, nici despre o lume care "coboară" în sens spaţial, termenul "a coborî" fiind total impropriu caracteristicilor ontologice ale acestei lumi, căci nu este nimic care să "coboare". De asemenea, nu este vorba nici despre un "univers paralel", ci despre un palier paralel al aceluiaş univers, în care se manifestă anumite realităţi ontologice de cel mai înalt rang din cosmosul spiritual. Este o caracteristică generală faptul că, cuvintele limbii eterice sunt intraductibile în limbajul obişnuit al oamenilor, semnificaţia lor scăpând în special datorită faptului că limba omenească a fost coruptă în cel mai înalt grad. Despre un cuvânt din limba eterică, limba akataka, se pot scrie pagini întregi fără a-i epuiza semnificaţiile. "A coborî", în acest caz, are semnificaţii speciale. Lumea eterică este o lume în sine, un palier al cosmosului spiritual în care, datorită unor caracteristici speciale, entităţile cosmice diriguitoare se pot manifesta plenar cu scopul de a-şi îndeplini atribuţiile funcţionale cosmice. Se ştie că entităţile diriguitoare cosmice - ceea ce anticii denumeau Zei, iar creştinii numesc Îngeri, Arhangheli, Puteri, Domnii etc - există în forma lor esenţială în palierele superioare ale cosmosului spiritual, acolo unde oamenii nu pot ajunge poate nici în momentul în care şi-au desăvârşit evoluţia terestră. Entităţile diriguitoare cosmice sunt spirite înalte, sublime, care-l ajută pe Dumnezeu în procesul manifestării lumii. Ele sunt spirite divine, mult superioare omului, care formează un regn în sine. Pe nivelul lor de reşedinţă, entităţile diriguitoare cosmice sunt fiinţe necorporale care nu au o formă anumită. Unii mistici de rang înalt le-au perceput de multe ori ca fiind jerbe de lumină strălucitoare, ale căror puteri fiinţiale depăşesc imaginaţia cea mai înflăcărată a omului. Dar, datorită înţeleptei alcătuiri a lumii, aceste înalte entităţi sunt nevoite să COBOARE din înaltele lor planuri de reşedinţă, de pe palierele chintesenţiale ale cosmosului spiritual, pentru a-şi îndeplini misiunile. Misiunile cosmice ale acestor înalte entităţi sunt legate de om şi de modul în care 63
omul se manifestă în lumea fizică a pământului. Unii oameni, care se consideră religioşi sau "spiritualişti" îşi imaginează că aceste entităţi înalte îndeplinesc poruncile lui Dumnezeu şi îşi desfăşoară atribuţiile funcţionale direct din planurile lor chintesenţiale de reşedinţa. Dar acest lucru nu este posibil, iar cei ce cred în mod naiv acest lucru, nu dovedesc altceva decât că nu înţeleg alcătuirea cosmosului spiritual. Majoritatea autorilor consacraţi care amintesc despre aceste aspecte, aspecte considerate pe buna dreptate taine înalte, vorbesc de regulă în concepte generale, afirmând de exemplu că există entităţi necorporale care veghează asupra bunului mers al cosmosului, inclusiv asupra lumii materiale. Dar, ei vorbesc numai în termeni de maximă generalitate, conceptualizând totul, astfel încât nu mai înţelegi cum de este posibil ca o entitate cosmică să conducă universul dintr-un "univers paralel" aflat undeva în imensitatea cosmosului spirilual. Acesta este motivul pentru care, în vremurile din urmă, s-a ajuns la o ruptură a oamenilor de cosmosul spiritual şi de înaltele entităţi care-l conduc, considerându-se în mod total nejustificat că înaltele entităţi cunoscute sub numele de Îngeri, Arhangheli etc sunt atât de depărtate de oameni şi de lumea materială încât nu mai este cazul săţi baţi capul cu astfel de lucruri. De la această tendinţă intelectualistă de conceptualizare şi de generalizare s-a ajuns la un scepticism searbăd care nu face altceva decât să respingă existenţa unor astfel de puteri. Acelaşi lucru se crede şi despre Iisus Hristos, despre care, chiar şi cei care se autodefinesc drept creştini practicanţi, cred că se află mult prea departe de lumea "noastră", cine ştie deasupra cărui nor pufos ce se vede pe cer sau pe cine ştie ce stea îndepărtată, total rupt de oameni şi de nevoile lor. Se uită însă mult prea uşor faptul că, la fel ca şi cosmosul spiritual, cosmosul material nu ar putea exista nici măcar o fracţiune de secundă dacă aceste înalte entităţi cosmice nu şi-ar îndepli misiunea de construcţie şi de susţinere a lumii. Omul însuşi nu ar putea exista fără activitatea lor. Cercetând mecanismele de funcţionare ale cosmosului integral, devine evident faptul că aceste înalte entităţi spirituale, pentru a putea menţine cosmosul în stare de funcţionare, nu se pot manifesta direct din palierele spirituale înalte ale cosmosului. Dumnezeu, în înalta-i înţelepciune, a construit lumea într-un anume fel, iar acest fel nu poate fi încălcat de nimeni, nici chiar de o înaltă entitate spirituală. Pentru a se putea manifesta şi a-şi îndeplini misiunea, sublimele entităţi diriguitoare sunt obligate să respecte alcătuirea lumii şi legile sale de funcţionare. Astfel, pentru a se putea îngriji de umanitate şi de lumea fizica, entităţile diriguitoare cosmice trebuie să COBOARE, dar cum nu se pot manifesta direct în lumea materială, ele se manifestă într-o lume intermediară, în lumea cea mai apropiată de planul fizic. Iar această lume este Lumea eterică sau, după cum am convenit să o denumim, Terra eterică. De aceea, Terra eterică este o lume care COBOARĂ. Toate entităţile cosmice, datorită atribuţiilor lor funcţionale de a veghea la bunul mers al cosmosului în ansamblu, sunt obligate să coboare într-un palier inferior palierului lor de origine şi, implicit, să se înveşmânteze temporar într-un corp adecvat acestei lumi. Şi, întrucât forma standard prin care se pot manifesta toate entităţile spirituale în interiorul Terrei aurica este forma omeneasca - formă creată, după cum stă scris în Biblie, de Dumnezeu la începutul creaţiei, "după chipul şi asemănarea Sa" - atunci toate entităţile care participă la marea operă de creaţie şi de menţinere a lumii nu pot fi "înveşmântate" decât într-o formă omenească. Fiecare dintre entităţile diriguitoare care participă la bunul mers al lumii are o înfăţişare de formă umanoidă anumită, prin care se poate manifesta în lumea eterică şi, deci, prin care poate fi cunoscută de oameni. Entităţile diriguitoare păstrează aceeaşi înfăţişare omenească de-a lungul mileniilor - de fapt mileniile sunt pentru ele precum sunt zilele pentru oameni - astfel încât, aşa cum au fost descrise acum doua mii de ani, aşa apar şi în zilele noastre. Chiar şi în 64
zilele noastre, ca înfăţişare, entităţile diriguitoare arată la fel ca acum două mii de ani, în aceleaşi togi lungi şi sandale împletite. Acesta este misterul datorită căruia Eugen vede în Lumea eterică - lumea care COBOARĂ - numai entităţile diriguitoare cosmice care se manifestă într-o formă omenească. Aceste entităţi se îngrijesc de bunul mers al lumii materiale în ansamblul ei, dar şi de fiecare om în parte, astfel că ele sunt prezente alături de oameni la toate momentele sacre ale existentei cotidiene. Îngerii Veghetori, Mesagerii, Domnii karmei şi celelalte entităţi care apar în lumea eterică sunt entităţi spirituale, înveşmântate în corpuri eterice care, din lumea cea mai apropiată lumii materiale, asistă sau se îngrijesc de evenimentele cele mai diverse din existenţa cotidiană a oamenilor. Altfel, aceste entităţi n-ar putea să-şi îndeplinească caracteristicile fiinţiale şi atribuţiile funcţionale cu care au fost delegate, la începutul Facerii, de însuşi Dumnezeu, Creatorul lumii. Oamenii au impresia ca sunt singuri şi că nu-i vede nimeni atunci când săvârşesc un lucru sau un altul, atunci când săvârşesc un fapt rău, sau, dimpotrivă, atunci când săvârşesc un fapt bun, atunci când blesteamă pe cineva sau, dimpotrivă, atunci când se roagă. Dar cât de mult se înşeală! Nimic din ceea ce face omul nu este atât de secret, cum au oamenii impresia. Nimic din ceea ce se petrece în lumea materiala nu este necunoscut "dincolo", nici cel mai mic gest, cuvânt sau eveniment. Nu există întâmplări, nu există hazard, totul este alcătuit şi orânduit cu multa atenţie de către entităţile diriguitoare cosmice. Unii cercetători moderni îşi închipuie că în trecutul planetei, umanitatea a fost vizitată de nave ale unei civilizaţii extraterestre foarte evoluate, iar această idee a fost îmbrăţişată de o mare parte a oamenilor. Dar, din păcate, acei cercetători, promotori ai unui curent denumit paleoastronautică, uită faptul, foarte simplu, că Pământul nu este o planetă fără stăpân, în care orice nechemat poate veni îmbarcat în nave extraterestre intergalactice şi poate face ce vrea cu locuitorii planetei sau îi poate educa cum îi trece lui prin minte. De locuitorii acestei planete are cine să se ocupe, astfel că nu este cazul ca umanitatea să fie educată sau clonată de omuleţii cu ochii oblici şi pielea violetă proveniţi din stele. De altfel, în aura planetei Pământ, nu poate pătrunde nimeni fără încuviinţarea expresă a Conducătorului ei.
O lume care "coboară"
Lumea eterică, care apare clarvederii eterice a lui Eugen la capătul tunelului peşteră macrocosmic, este o lume distinctă de planul material, care are un decor propriu: forme de relief asemănătoare celor materiale, vegetaţie şi anumite construcţii care nu au corespondent în lumea fizica. La un moment dat al călătoriei sale prin lumea eterică, Eugen a întrebat ce lume este aceea în care se găseşte. Răspunsul a fost promt: este o lume care "coboară". Prima dată, datorită faptului că răspunsurile primite sunt în limba akataka, limba lumii eterice, Eugen a înţeles că este vorba despre o lume care "moare". După un timp oarecare, în care a meditat la faptul că acea lume este pe cale de a muri, Eugen şi-a luat inima în dinţi şi a întrebat din nou: de ce această lume este pe cale de a muri? Entitatea căreia i se pusese întrebarea a rămas stupefiată: cum adică să moară? a întrebat ea, continuând : "în cosmos nu moare nimic; ce te face să crezi că această lume va muri ?" Imediat după aceea,. Eugen şi-a dat seama că tradusese în mod greşit un termen din limba lumii eterice şi că, într-adevăr, în cosmosul acesta vast nu moare nimic. Nu era o lume care "moare", ci o lume care "coboară". De fapt, după cum şi-a dat seama mat târziu, chiar şi termenul "coboară" este impropriu, în limba omenească neeexistând un termen prin care s-ar putes defini în mod corespunzător această lume. Nu este vorba nici despre o lume care "moare", nici despre o lume care "coboară", ci despre o lume în adevăratul sens al cuvântului, un palier cosmic paralel, care are la bază, la fel ca şi lumea fizică, anumite legi de funcţionare. Ştiinţa modernă - în special noile teorii care vorbesc despre cosmosul de tip 62
hologramă sau despre Ordinea înfăşurată şi universul cu "n" dimensiuni - admite existenţa mai multor paliere cosmice, paliere care, de cele mai multe ori, sunt interpretate drept posibile universuri paralele. Totuşi, termenul de univers paralel nu este întru-totul corect, întrucât ideea unui univers paralel ar putea genera ipoteza existenţei unui alt Dumnezeu, care să conducă acest univers paralel, ceea ce nu este posibil din nici un punct de vedere: teologic, metafizic sau logic. Se poate însă vorbi foarte bine despre existenţa mai multor paliere sau niveluri ontologice ale aceluiaşi univers, creaţie a Unicului Dumnezeu, iar acest aspect este acceptat atât de teologie, de metafizică, cât şi de logica formală. Cu stat mai mult cu cât, indiferent de terminologia folosită de-a lungul timpurilor, ideea structurării universului pe mai multe paliere sau nivele, a fost împărtăşită de toate doctrinele esoterice care au apărut până în prezent, începând de la concepţiile sumerienilor, egiptenilor, hinduşilor, chinezilor pană la subtila teologie creştină sau a altor religii moderne. "Lumea" percepută de Eugen nu reprezintă un "univers paralel", ci numai unul din multiplele paliere ale unicului univers, creaţie a lui Dumnezeu, iar această lume poate fi cunoscută de foarte mulţi oameni, în condiţiile în care şi-ar dezvolta anumite caracteristici spirituale latente. De altfel, de-a lungul vremurilor, mulţi oameni au vizitat aceast palier cosmic căruia noi îi dăm numele de Lumea eterică, la fel cum au vizitat şi alte paliere cosmice - cum ar fi de exemplu Lumea astrala -, în stări critice: accidente, comă, moarte clinică, boală, evenimente petrecute la limita morţii. Este de la sine înţeles că omul nu poate păstra aminitirea stărilor şi evenimentelor petrecute în palierele cosmice paralele celui fizic-terestru datorită unui factor ce ţine de structura psihică a fiecărui individ: cenzura existentă între subconştient şi conştient sau ceea ce unii mistici denumesc Păzitorul pragului. Astfel, nu este vorba nici despre o lume care "moare", căci în cosmos nu moare nimic, nici despre o lume care "coboară" în sens spaţial, termenul "a coborî" fiind total impropriu caracteristicilor ontologice ale acestei lumi, căci nu este nimic care să "coboare". De asemenea, nu este vorba nici despre un "univers paralel", ci despre un palier paralel al aceluiaş univers, în care se manifestă anumite realităţi ontologice de cel mai înalt rang din cosmosul spiritual. Este o caracteristică generală faptul că, cuvintele limbii eterice sunt intraductibile în limbajul obişnuit al oamenilor, semnificaţia lor scăpând în special datorită faptului că limba omenească a fost coruptă în cel mai înalt grad. Despre un cuvânt din limba eterică, limba akataka, se pot scrie pagini întregi fără a-i epuiza semnificaţiile. "A coborî", în acest caz, are semnificaţii speciale. Lumea eterică este o lume în sine, un palier al cosmosului spiritual în care, datorită unor caracteristici speciale, entităţile cosmice diriguitoare se pot manifesta plenar cu scopul de a-şi îndeplini atribuţiile funcţionale cosmice. Se ştie că entităţile diriguitoare cosmice - ceea ce anticii denumeau Zei, iar creştinii numesc Îngeri, Arhangheli, Puteri, Domnii etc - există în forma lor esenţială în palierele superioare ale cosmosului spiritual, acolo unde oamenii nu pot ajunge poate nici în momentul în care şi-au desăvârşit evoluţia terestră. Entităţile diriguitoare cosmice sunt spirite înalte, sublime, care-l ajută pe Dumnezeu în procesul manifestării lumii. Ele sunt spirite divine, mult superioare omului, care formează un regn în sine. Pe nivelul lor de reşedinţă, entităţile diriguitoare cosmice sunt fiinţe necorporale care nu au o formă anumită. Unii mistici de rang înalt le-au perceput de multe ori ca fiind jerbe de lumină strălucitoare, ale căror puteri fiinţiale depăşesc imaginaţia cea mai înflăcărată a omului. Dar, datorită înţeleptei alcătuiri a lumii, aceste înalte entităţi sunt nevoite să COBOARE din înaltele lor planuri de reşedinţă, de pe palierele chintesenţiale ale cosmosului spiritual, pentru a-şi îndeplini misiunile. Misiunile cosmice ale acestor înalte entităţi sunt legate de om şi de modul în care 63
omul se manifestă în lumea fizică a pământului. Unii oameni, care se consideră religioşi sau "spiritualişti" îşi imaginează că aceste entităţi înalte îndeplinesc poruncile lui Dumnezeu şi îşi desfăşoară atribuţiile funcţionale direct din planurile lor chintesenţiale de reşedinţa. Dar acest lucru nu este posibil, iar cei ce cred în mod naiv acest lucru, nu dovedesc altceva decât că nu înţeleg alcătuirea cosmosului spiritual. Majoritatea autorilor consacraţi care amintesc despre aceste aspecte, aspecte considerate pe buna dreptate taine înalte, vorbesc de regulă în concepte generale, afirmând de exemplu că există entităţi necorporale care veghează asupra bunului mers al cosmosului, inclusiv asupra lumii materiale. Dar, ei vorbesc numai în termeni de maximă generalitate, conceptualizând totul, astfel încât nu mai înţelegi cum de este posibil ca o entitate cosmică să conducă universul dintr-un "univers paralel" aflat undeva în imensitatea cosmosului spirilual. Acesta este motivul pentru care, în vremurile din urmă, s-a ajuns la o ruptură a oamenilor de cosmosul spiritual şi de înaltele entităţi care-l conduc, considerându-se în mod total nejustificat că înaltele entităţi cunoscute sub numele de Îngeri, Arhangheli etc sunt atât de depărtate de oameni şi de lumea materială încât nu mai este cazul săţi baţi capul cu astfel de lucruri. De la această tendinţă intelectualistă de conceptualizare şi de generalizare s-a ajuns la un scepticism searbăd care nu face altceva decât să respingă existenţa unor astfel de puteri. Acelaşi lucru se crede şi despre Iisus Hristos, despre care, chiar şi cei care se autodefinesc drept creştini practicanţi, cred că se află mult prea departe de lumea "noastră", cine ştie deasupra cărui nor pufos ce se vede pe cer sau pe cine ştie ce stea îndepărtată, total rupt de oameni şi de nevoile lor. Se uită însă mult prea uşor faptul că, la fel ca şi cosmosul spiritual, cosmosul material nu ar putea exista nici măcar o fracţiune de secundă dacă aceste înalte entităţi cosmice nu şi-ar îndepli misiunea de construcţie şi de susţinere a lumii. Omul însuşi nu ar putea exista fără activitatea lor. Cercetând mecanismele de funcţionare ale cosmosului integral, devine evident faptul că aceste înalte entităţi spirituale, pentru a putea menţine cosmosul în stare de funcţionare, nu se pot manifesta direct din palierele spirituale înalte ale cosmosului. Dumnezeu, în înalta-i înţelepciune, a construit lumea într-un anume fel, iar acest fel nu poate fi încălcat de nimeni, nici chiar de o înaltă entitate spirituală. Pentru a se putea manifesta şi a-şi îndeplini misiunea, sublimele entităţi diriguitoare sunt obligate să respecte alcătuirea lumii şi legile sale de funcţionare. Astfel, pentru a se putea îngriji de umanitate şi de lumea fizica, entităţile diriguitoare cosmice trebuie să COBOARE, dar cum nu se pot manifesta direct în lumea materială, ele se manifestă într-o lume intermediară, în lumea cea mai apropiată de planul fizic. Iar această lume este Lumea eterică sau, după cum am convenit să o denumim, Terra eterică. De aceea, Terra eterică este o lume care COBOARĂ. Toate entităţile cosmice, datorită atribuţiilor lor funcţionale de a veghea la bunul mers al cosmosului în ansamblu, sunt obligate să coboare într-un palier inferior palierului lor de origine şi, implicit, să se înveşmânteze temporar într-un corp adecvat acestei lumi. Şi, întrucât forma standard prin care se pot manifesta toate entităţile spirituale în interiorul Terrei aurica este forma omeneasca - formă creată, după cum stă scris în Biblie, de Dumnezeu la începutul creaţiei, "după chipul şi asemănarea Sa" - atunci toate entităţile care participă la marea operă de creaţie şi de menţinere a lumii nu pot fi "înveşmântate" decât într-o formă omenească. Fiecare dintre entităţile diriguitoare care participă la bunul mers al lumii are o înfăţişare de formă umanoidă anumită, prin care se poate manifesta în lumea eterică şi, deci, prin care poate fi cunoscută de oameni. Entităţile diriguitoare păstrează aceeaşi înfăţişare omenească de-a lungul mileniilor - de fapt mileniile sunt pentru ele precum sunt zilele pentru oameni - astfel încât, aşa cum au fost descrise acum doua mii de ani, aşa apar şi în zilele noastre. Chiar şi în 64
zilele noastre, ca înfăţişare, entităţile diriguitoare arată la fel ca acum două mii de ani, în aceleaşi togi lungi şi sandale împletite. Acesta este misterul datorită căruia Eugen vede în Lumea eterică - lumea care COBOARĂ - numai entităţile diriguitoare cosmice care se manifestă într-o formă omenească. Aceste entităţi se îngrijesc de bunul mers al lumii materiale în ansamblul ei, dar şi de fiecare om în parte, astfel că ele sunt prezente alături de oameni la toate momentele sacre ale existentei cotidiene. Îngerii Veghetori, Mesagerii, Domnii karmei şi celelalte entităţi care apar în lumea eterică sunt entităţi spirituale, înveşmântate în corpuri eterice care, din lumea cea mai apropiată lumii materiale, asistă sau se îngrijesc de evenimentele cele mai diverse din existenţa cotidiană a oamenilor. Altfel, aceste entităţi n-ar putea să-şi îndeplinească caracteristicile fiinţiale şi atribuţiile funcţionale cu care au fost delegate, la începutul Facerii, de însuşi Dumnezeu, Creatorul lumii. Oamenii au impresia ca sunt singuri şi că nu-i vede nimeni atunci când săvârşesc un lucru sau un altul, atunci când săvârşesc un fapt rău, sau, dimpotrivă, atunci când săvârşesc un fapt bun, atunci când blesteamă pe cineva sau, dimpotrivă, atunci când se roagă. Dar cât de mult se înşeală! Nimic din ceea ce face omul nu este atât de secret, cum au oamenii impresia. Nimic din ceea ce se petrece în lumea materiala nu este necunoscut "dincolo", nici cel mai mic gest, cuvânt sau eveniment. Nu există întâmplări, nu există hazard, totul este alcătuit şi orânduit cu multa atenţie de către entităţile diriguitoare cosmice. Unii cercetători moderni îşi închipuie că în trecutul planetei, umanitatea a fost vizitată de nave ale unei civilizaţii extraterestre foarte evoluate, iar această idee a fost îmbrăţişată de o mare parte a oamenilor. Dar, din păcate, acei cercetători, promotori ai unui curent denumit paleoastronautică, uită faptul, foarte simplu, că Pământul nu este o planetă fără stăpân, în care orice nechemat poate veni îmbarcat în nave extraterestre intergalactice şi poate face ce vrea cu locuitorii planetei sau îi poate educa cum îi trece lui prin minte. De locuitorii acestei planete are cine să se ocupe, astfel că nu este cazul ca umanitatea să fie educată sau clonată de omuleţii cu ochii oblici şi pielea violetă proveniţi din stele. De altfel, în aura planetei Pământ, nu poate pătrunde nimeni fără încuviinţarea expresă a Conducătorului ei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.