joi, 3 mai 2018

12

 Lucrarea Duhului Sfânt     Energia Sfântului Duh are o viteză de reacţie extrem de rapidă. Practic, prin intermediul simţurilor eterice, care oricum sunt mult mai dezvoltate decât cele fizice, nici nu se poate urmări cu precizie lucrarea Duhului Sfânt, care poate fi într-o fracţiune de secundă în foarte multe locuri simultan şi poate desfăşura activităţi care nici nu pot fi bănuite sau aproximate.     De regulă, Duhul Sfânt se manifestă ca un fel de energie de mare intensitate, de mare putere - Duhul Sfânt este cea mai puternică energie existentă  în cosmos; Duhul Sfânt este manifestarea directă a lui Dumnezeu -, foarte melodioasă şi foarte parfumată, care se mişcă cu cea mai mare rapiditate posibilă.     Lucrarea Duhului Sfânt se remarcă cel mai bine în timpul slujbelor religioase în bisericile creştine. În anumite momente ale slujbelor, Duhul Sfânt devine Persoană şi se manifestă sub formă umanoidă, la fel ca şi toate celelalte Entităţi cosmice angelice.     Astfel, în Sâmbăta morţilor, prin clarvederea eterică se poate observa cum, din miile de steluţe strălucitoare ce circulă prin linia divină a unei biserici, se întrupează aproape instantaneu o făptură umanoidă desăvârşită atât ca formă, cât şi ca strălucire. Modul de formare a înfăţişării umanoide a Duhului Sfânt, este imposibil de descris în cuvinte chiar şi pentru un clarvăzător eteric experimentat. Această manifestare este o minune chiar şi pentru Îngeri.     În Sâmbăta morţilor, Energia Duhului Sfânt, care are o culoare roşu închis, se retrage la un anumit moment dat din tot ce există. Această retragere se manifestă foarte rapid, aprioape instantaneu, iar procesele care urmează se derulează cu  viteza fulgerului. Energia Sfantului Duh pare atunci a se concentra în altarul Bisericii. Este ca şi cum ai spune că tot nisipul din lume se retrage într-un pahar cu apă. Atunci când clarvăzătorul eteric priveşte altarul are senzaţia vizuală că priveşte adâncimi, distanţe şi lărgimi infinite.     Acolo, în interiorul altarului, undeva foarte adânc, în profunzimi insondabile, ca de la miliarde de ani lumină, străluceşte ceva ce pare mai mare decât întreaga boltă cerească şi decât toate universurile la un loc. Acel ceva, maifestat ca o lumină imensă pare a veni spre tine cu o viteză ameţitoare. Dar, pe măsură ce se apropie, această lumină pare a se micşora.     Nu după mult timp - răstimp în care pe clarvăzătorul eteric ori îl lasă picioarele, ori păleşte involuntar, ameţit de manifestarea imposibil de conceput pentru o minte omenească a acestei forţe fabuloase -, din mijlocul altarului se  insinuează o boare plăcută, luminoasă, ca un praf de diamant aruncat în sus de un copil poznaş. Acest abur se configurează rapid într-o făptură umanoidă, cea mai dulce, suavă şi cea mai 100
frumoasă făptură ce poate exista pe lume. "Nimic nu o întrece în nimic", spun Îngerii despre această manifestare fascinantă, folosind limba lumii eterice, atât de plină de sensuri.     Faţa acestei făpturi este asemănătoare cu cea a Tatălui - HAUTI - şi cu cea a  Fiului - SHONA -, dar şi cu structura fiinţei umane atunci când, după moartea astrală, pătrunde în cer, acolo unde pentru clarvăzător nu există decât sunete spirituale modulate informaţional.     În Sâmbăta morţilor, se deschid toate porţile cerului, iar bisericile sunt invadate de fel de fel de entităţi umane defuncte. Unele dintre ele au o culoare întunecată, ceea ce înseamnă că vin de  undeva din nivelurile inferioare ale cosmosului spiritual, în timp ce altele sunt luminoase. În momentul în care preotul pronunţă formula sacramentală "Dumnezeu să-i  ierte", toate entităţile umane încep să lumineze feeric.     În acele momente, Duhul Sfânt se manifestă peste tot în Terra aurica, luminând sufletele şi aurele tuturor oamenilor care sunt pomeniţi, fie defuncţi, fie în trup material.     În Sâmbăta morţilor, se deschid "cerurile" şi toate palierele cosmosului spiritual - de la cel mai de jos la cel mai înalt, de la Iad la Rai - comunică intre ele, printr-un fel de Pod sau Cale.     În limba eterică această Cale este numită AŞIŞ, adică, în traducere aproximativă Valea Umbrei Morţii sau Valea opusului Îngerului Morţii. Făptura diafană a Duhului Sfânt luminează Calea AŞIŞ care se formează instantaneu, iar pe această Cale se pot vedea sufletele defuncţilor - umbre întunecate, însoţite şi călăuzite de Îngerii lor Veghetori -, care ies din Iad şi din nivelurile inferioare ale cosmosului spiritual, pentru a urca spre nivelurile luminoase ale lumii astrale.     Calea AŞIŞ este, într-adevăr, o Cale cu înfăţişare paradisiacă, sau oricum aşa se prezintă atât clarvăzătorului, cât şi celor ce o traversează. Ea are forma unui pod cam de un kilometru lăţime, foarte parfumată şi luminoasă, care emite acorduri sonore melodioase, nepământene. Pe marginile ei sunt înşirate izvoare minunate, în jurul cărora, în adevărate oaze de verdeaţă cu arbori şi multe flori, se zbenguie o mare mulţime de păsări cu penaj multicolor. Florile şi fructele ce cresc în arbori descreţesc frunţile celor ce ies din Iad şi urcă spre nivelurile superioare.     Din loc în loc, pe un fel de flamuri, sunt înscrise propoziţii scurte atât în limba akataka, limba folosită în lumea eterică, cât şi în limba spiritelor, limbă care se foloseşte pe nivelul cel mai înalt al lumii spirituale. Citind aceste înscrisuri, sufletele celor care ies din Iad încep să se învioreze. Acest fapt se poate remarca din aurele celor ce părăsesc Iadul. Citind o flamură sau alta, din centrul aurei defuncţilor ce urcă din Iad creşte o lumină trandafirie-aurie-argintie, care emană un miros puternic de dulceaţă de trandafiri. Credinţa în AUTI, DUMNEZEU şi în SHONA, IISUS HRISTOS se întăreşte mereu.     Dar pot ieşi din Iad doar cei ai căror nume este pomenit de cei ce încă stau în lumea materiala şi dau de pomană în Sâmbăta morţilor. Sunt cazuri în care urmaşii din a doua sau din a treia generaţie îşi amintesc de strămoşii lor şi le dau de pomană.     Indiferent cât timp a trecut în lumea materială, iar defunctul este pomenit de urmaşi, în Sâmbăta morţilor, Iadul se deschide şi Calea strălucitoare spre Lumină, AŞIŞ, se formează.     Şi iarăşi unul din Îngerii Veghetori oferă o explicaţie copleşitoare care, tradusă din limba lumii eterice, ar suna cam aşa: "Pomenirea omului ajută deoarece acolo unde nu este iubirea, te copleşeşte uitarea a toate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.