luni, 6 februarie 2017

Sigiliile karmice ale corpului duh


 Corpul duh are imprimate, in regiunea pieptului, trei pete de diferite marimi, culori si luminozitatii, ce reflecta cu precizie karma persoanei respective, acumulata de-a lungul existentelor anterioare. Fiecare dintre cele trei sigilii karmice are propria sa paleta cromatica distincta. In fond, sigiliile karmice sunt pete de energie modulata informational imprimate in structura corpului duh. Sigiliile karmice seamana cu trei mari petice colorate, lipite pe un vesmant vaporos. Sigiliile karmice difera ca forma, marime si culoare de la un om la altul; unii oamenii au sigiliile karmice ale corpului duh mai mari si mai intunecate, alti oameni le au mai mici si mai deschise la culoare. In general, sigiliile karmice au diametrul unei guri de pahar. Cele trei sigilii karmice de la nivelul corpului duh reprezinta karma acumulata de-a lungul existentelor anterioare, nu si karma rezultata in actuala existenta. Sigiliile existente la nivelul corpului duh reprezinta "zestrea" karmica a fiecarui om, cu care vine la incarnare. Pentru a descrie intr-un mod comprehensibil modul in care, pentru clarvazatorul Eugen, sunt vizibile si pot fi analizate sigiliile karmice de la nivelul corpului duh, trebuie sa facem o comparatie cu ceea ce exista in lumea materiala. Astfel, se poate compara modul in care se prezinta sigiliile karmice ale corpului duh, cu modul in care se prezinta trei mici picturi naive in acuarela, realizate de un copil pe un zid. De fapt, copilul a spoit zidul cu acuarele de diferite culori, in trei mici zone circulare. Pentru a-si da seama ce culori a folosit copilul si ce semnificatie are pictura, un privitor trebuie sa se situeze la o distanta variabila. Desenul poate fi privit din mai multe perspective: de la trei metri, de la un metru sau de a zece centimetri. De la distanta de trei metri, privitorul vede multe nuante de rosu, multe nuante de verde, multe nuante de cenusiu, de negru, de violet, de albastru si asa mai departe. Unele culori sau unele nuante sunt mai luminoase, au o stralucire mai mare, altele sunt mai pale. Apropiindu-se, privitorul isi da seama ca, ceea ce inainte parea un tot compact, este format din mici pete colorate care, impreuna, sugereaza ceva anume. 
Sa ne imaginam acum ca respectivul observator poseda alte doua simturi,prin care poate percepe pictura in acuarela: auzul si mirosul. Sa ne imaginam ca fiecare culoare, nuanta sau aspect de intensitate a luminii emite propria sa melodie si propriul sau miros. Sa ne imaginam ca acele culori intunecate, precum cenusiu sau maronul, emit un sunet foarte jos, asemanator sirenei unui tren care trece printr-un tunel si un miros de fructe putrezite; la randul lor, culorile deschise, roz, portocaliu, galben, auriu emit sunete placute, voioase, zglobii si mirosuri parfumate. Pentru ca aceasta comparatie sa fie completa, trebuie sa ne imaginam ca privitorul mai beneficiaza de un al patrulea simt: simtul vechimii. 
Prin simtul vechimii, privitorul isi da seama, cu aproximatie, in ce perioada a desenat copilul petele rosii, in ce zi a pictat petele albastre, la ce ora a pictat petele maronii, daca era dimineata ori era seara, si asa mai departe. Ajutat astfel de cele patru simturi de care dispune - vazul prin care analizeaza culorile; auzul, prin care analizeaza sunetele emise de culorile respective; mirosul si simtul vechimii - observatorul care analizeaza cele trei mici desene in acuarela isi poate face o impresie generala cu privire la starea sufleteasca a copilului care le-a desenat. Acest exemplu ilustreaza cu aproximatie modul in care Eugen observa sigiliile karmice ale corpului duh. Asemanator unui privitor care analizeaza o pictura naiva a unui copil, Eugen trebuie sa foloseasca mai multe perspective de observare pentru a cerceta sigiliile karmice imprimate la nivelul corpului duh. In cazul primei perspective de observare a sigiliilor karmice, Eugen trebuie sa se pozitioneze la aproximativ un metru distanta de persoana pe care doreste sa o "scaneze" auric. De la aceasta distanta, sigiliile karmice isi dezvaluie culorile si luminozitatile, devenind vizibile in dinamica lor complexa. Fiecare culoare si fiecare nuanta, fiecare aspect de luminozitate are semnificatia sa. Mai mult decat atat, fiecare culoare emite un sunet si un miros specifice, care confera o cunoastere suplimentara. In cazul celei de-a doua perspective de observare a sigiliilor karmice, Eugen trebuie sa se apropie pana la o distanta de douazeci-treizeci de centimentri, pentru a le putea observa in detaliu. In cazul in care foloseste a doua perspectiva, perceptia este imbogatita. Astfel. Fugen poate remarca foarte clar faptul ca acele pete de culoare, vizibile de la distanta de un metru, sunt emise de mici stelute, nu mai mari de o jumatate de centimetru. Vom incepe cu prima perspectiva de citire a sigiliilor karmice, in care Eugen trebuie sa se pozitioneze la aproximativ un metru distanta de persoana pe care doreste sa o scaneze. 
De la aproximativ un metru distanta, sigiliile karmice isi dezvaluie culorile si luminozitatile. Prin interpretarea culorilor, sunetelor si mirosului emise de sigiliile karmice de la nivelul corpului duh se poate determina modul in care omul a respectat legile universului in trecut. Daca omul nu a respectat legile universului in existentele anterioare, sigiliile karmice sunt mari si intunecate. Dimpotriva, daca omul si-a dat silinta sa respecte legile cosmosului, sigiliile karmice sunt mai mici si emit culori deschise. De regula, oamenii au aceste pete karmice cam de marimea gurii unui pahar, dar exista multi oameni care au pete karmice extrem de mari, unele dintre ele intinzandu-se pe intreaga suprafata a pieptului, formand o suprafata intunecata.Sigiliul karmic al respectarii legilor divine, situat in partea din mijloc a pieptului, apare clarvederii ca o pata variabila ca marime sau ca aspect coloristic. In cazul in care au fost incalcate legile divine intr-o existenta anterioara, sigiliul karmic al respectarii legilor divine este mare si are o culoare intunecata. Sigliul karmic al legilor familiei, din partea stanga, indica modul in care omul s-a comportat in familie: cu sotia, cu copiii, cu parintii, cu rudele. In cazul in care au fost incalcate legile familiei - barbati care si-au batut, umilit sau torturat sotiile, femei care au comis adulter, copii care au facut rau propriilor parinti etc - pata karmica aflata in partea stanga a pieptului este mare si intuneacata. Al treilea sigiliu, sigiliul karmic al relatiilor sociale, din partea dreapta, indica modul in care omul respectiv s-a comportat cu semenii sai, cu colegii de munca, cu prietenii, cu inamicii. In cazul in care relatiile cu alti oameni au fost nepotrivite - cazurile de asuprire brutala, de hotie sau de talharie etc - sigiliul karmic este mare si intunecat. 
In afara sigiliilor karmice aflate in partea din fata a corpului, mai exista un sigiliu karmic in spate, situat exact intre omoplati. Sigiliul karmic dintre omoplati pare sa fie locul in care, la nivelul corpului duh, s-au acumulat faptele bune, magazia de "bile albe", de unde, in anumite momente din viata omului, se extrag anumite beneficii. Totusi, putini oameni poseda un sigiliu karmic situat intre omoplati. Energia karmica situata in spate, intre omoplati, este oarecum complementara energiei karmice situata la nivelul pieptului. 
Daca energia situata la nivelul pieptului este inhibatoare si constrangatoare, efect al erorilor omului in existetele anterioare, energia de la niveul omoplatilor are un caracter benefic. Si sigiliul karmic situat intre omoplati are un caracter karmic, dar aici este vorba despre ceea ce am putea denumi datoria sistemului cosmic fata de om. Omul, in existentele anterioare, a daruit ceva sistemului cosmic sau partilor sale componente. In existentele anterioare, omul a facut binele si a participat, intr-un fel sau altul, la evolutia intregului sistem. Acum este randul sistemului cosmic sa rasplateasca omul. Pe masura ce omul isi primeste rasplata, pata situata intre omoplati se diminueaza. Astfel, moneda karmica are doua fete. Datoriile omului fata de cosmos, ceea ce se intelege prin datorie karmica, sunt inscrise in partea din fata a corpului, in regiunea pieptului. Rasplata pentru binele realizat candva este inscrisa in sigiliul situat in zona dintre omoplati. 
Pe masura ce omul isi arde datoriile si beneficiaza de rasplatile karmice, sigiliile karmice se diminueaza - pe fata sau pe spate. Evenimentele vietii sunt generate in mod progresiv de tendintele karmice stocate energetico-informational in aceste zone, fie ca datorie, fie ca rasplata. Ceea ce este insa cu adevarat neplacut, este faptul ca la marea majoritate a oamenilor, datorita tendintelor deja formate, dar si datorita perseverarii in erori, sigiliile karmice, in loc sa se micsoreze, se maresc si se amplifica neincetat. Sunt destul de putini oamenii care, de-a lungul unei singure existente, reusesc sa tempereze asprimea unor caracteristici de caracter, sa le slefuiasca corespunzator, astfel incat, karma negativa generala, determinata de comportament, sa fie in scadere. In ecuatia destul de complicata a destinului unui om mai participa si un alt impuls, care insa nu este generat de evenimente trecute, din existentele anterioare, deci nu este produs de potentialul karmic uman. Este vorba despre aparitia unei energii spirituale superioare, pe care o denumim Gratie. Aceasta energie provine de la Iisus Hristos si reprezinta un ajutor divin in vederea atingerii unui obiectiv aflat in concordanta cu Planul cosmic de evolutie. Acest ajutor divin este acordat in special celor care se roaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.