duminică, 3 decembrie 2017

Turnul de aparare



Decizia crucială luată cândva în ceruri, ca a doua Persoană, Iubirea Infinită, care este Iisus Hristos, să plătească preţul de răscumpărare este evocată anual, în cadrul unei ceremonii desfăşurată în lumea eterică. La ceremonie participă însuşi Iisus Hristos, în Trupul său de slavă. În fiecare an, de Întâi Martie, într-un loc din lumea eterică, la poalele unui deal, întro mică dumbravă plină cu arbuşti şi cu mii de specii de flori, îşi face apariţia Iisus Hristos Cel Viu în Trupul de slavă. În faţa Sa se adună foarte mulţi oameni din Centrul Puterii Hristice (Ataltalia), spirite ale naturii şi îngeri din ierarhia Fiilor Luminii. De fiecare dată, Iisus Hristos este îmbrăcat într-o mantie ce pare ţesută din zăpadă strălucitoare, cu un brâu format din lumini asemănătoare focului. În picioare poartă încălţări ce par din lumini, asemenea brâului. Chipul Său este asemănător cu cel reprodus în icoanele creştine: părul lung, castaniu şi ondulat. Are ochii mari, căprui cu sclipiri verzui, buzele pline şi o barbă mică. Vocea Sa este ca o şoaptă dulce. De jur împrejur Său se aude un susur suav, precum clipocitul unui izvor şi se simte un miros pregnant de pâine scoasă din cuptor şi înmuiată în vin. Din întreaga Sa Făptură se întrupează, jur împrejur, până departe în lumea eterică, curcubee de lumină. La un moment dat, în cadrul ceremoniei, Iisus Hristos ţine o cuvântare în limba tuturor fiinţelor din lumea eterică - akhatakha. Uneori, în timp ce vorbeşte, Iisus Hristos ridică braţele în formă de cruce, cu palmele orientate în sus.  Spre sfârşitul discursului ţinut în faţa acelei mari mulţimi de fiinţe - oameni din Centrul Puterii Hristice (Ataltalia), spirite ale naturii şi îngeri - Iisus Hristos spune următoarele cuvinte în limba akhatakha. "Saihah inah tee, şem, hapat Yooh. Eeeh nenemah. Tidah Iet Hazureth ineee ? Tidah mama Yooh ? Tidah savaat hlisah ?  În traducere:  "Atunci, în acele vremi, Am întrebat pe cei din jurul Meu care Mi se închinau: Cine va coborî pe Pământ ? Cine va lupta pentru Noi ? Cine îl va mântui pe om ?" "Sem pat, sem teer, Yooh, Yooh Şonah Hamathai altee ziih eee Yooh. Yooh, Yooh Savaat hlisah. Yooh mamaiat eee". În traducere:  "M-am uitat în faţă şi împrejurul Meu şi toţi tăceau şi ţineau capetele în pământ. Atunci EU am Rostit CUVÂNTULUI din MINE şi I-am Zis: EU, EU SHONAH HAMATHAI voi mântui pe om, EU voi lupta pentru el"."Aaah poot duma sepet tel hhisa, eeeh poot duma eh-shainii teh hlisah. Siteeh, Yooh, Yooh, Yooh, let, letah, enene, ivooo... Şinanaa e vereth şinaa... "  În traducere: "Aşa am durat pentru om un turn de apărare în afara lui şi o uşă am creat în mijlocul său, până la MINE. Toate acestea le-am făcut EU, EU DOMNUL DOMNILOR, ÎMPĂRATUL ÎMPĂRAŢILOR     EU, acestea vă spun: Iată Sufletul Meu se bucură pentru cei pe care îi adun, bucuraţi-vă toţi şi iar bucuraţi-vă". La sfârşitul ceremoniei desfăşurată în lumea eterică, toţi cei prezenţi - îngeri, spirite ale naturii şi oameni - se bucură, ridicând manile în aer, aclamând şi cântând, precum oamenii din lumea materială, în momentele în care se bucură sincer de ceva. Este o veselie generală atât de zgomotoasă, încât creează impresia că se desfăşoară undeva în lumea materială. Nicicând, în nici un moment, Iisus Hristos nu pare mai împăcat şi mai mulţumit, iar bucuria imensă ce străluceşte în ochii Săi este mai mult decât emoţionantă. Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, care s-a întrupat în lumea oamenilor pentru a stopa declinul general al umanităţii, este singura fiinţă care posedă tendinţele karmice total opuse fiinţelor luciferice, Dree. Fiecare dintre caracteristicile fiinţelor rebele, Dree - ura, răzbunarea, distrugerea, cearta, violenţa, mânia, furia, gelozia -, are anumite particularităţi aurice - o anumită culoare, un anumit sunet, un anumit miros; toate aceste particularităţi sunt vizibile în aura fiecărui om, în momentul în care experimentează astfel de tendinţe. În schimb, Iisus Hristos are ca însuşiri ontologice Bucuria, Pacea, Bunătatea, Răbdarea, Blândeţea, Stăpânirea de sine, Iertarea şi Iubirea. Fiecare dintre aceste caracteristici ale lui Iisus Hristos are propria sa culoare, propriul sunet şi propriul miros. Prin amestecul culorilor, sunetului şi mirosului tuturor însuşirilor manifestate de Iisus Hristos rezultă o structură aurică unică, cu o anumită culoare, un anumit sunet şi un anumit miros: aceasta este corpul haric al plaselor mesianice, "turnul de apărare" al omului împotriva oricăror influenţe nefaste. Astfel, prin repetarea Numelui lui Iisus Hristos, cel mai puternic Nume din Cer şi de pe Pământ, omul intră treptat sub influenţa Sa directă. Totodată, în urma comuniunii cu Iisus Hristos, se formează "uşa" situată chiar din mijlocul omului. Această "uşă" este, fireşte, chakra iubirii - shainiah.    Se impune totuşi o întrebare, care este mereu rostită în lumea oamenilor: La ce bun ? De ce este nevoie de atâta suferinţă ? De ce este nevoie de atâtea lupte între Forţele cosmice ? De ce a fost nevoie ca Dumnezeu, Fiinţa Supremă, să- si Jertfească Fiinţă din Fiinţa Sa, Lumină din Lumina Sa ? Răspunsul - aşa cum a fost primit din lumea eterică - a fost scurt, clar şi răspicat: DUMNEZEU, MARELE TATĂ, VREA SĂ-I RECUPEREZE PE TOŢI FIII SĂI CARE S-AU RĂTĂCIT - ÎNGERI, SPIRITE ALE NATURII, OAMENI -, PENTRU A-I TRECE ÎN CARTEA CELOR VII. AŞA CUM A FOST LA ÎNCEPUT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.