miercuri, 13 iulie 2016

Misiunea Fiilor lui Dumnezeu


Ne vom întreba aşadar care este misiunea, scopul venirii noastre, fii ai lui Dumnezeu, Adamii, oamenii, în suflet, trup şi aură de români, pe teritoriul actual românesc, după ce ni se descoperă Taina Cea Din Veac?  Pentru aceasta vom încerca să găsim împreună răspuns la 2 întrebări:


1 – Cum trebuie să mă folosesc eu de sufletul, trupul şi aura mea de român, faţă de semenul meu, pe timpul unei vieţi, eu, fiul lui Dumnezeu, omul, Adamul cel cu duhul ne–bun, bolnav, năruit, dar care am înţeles Taina Cea Din Veac şi pe Dumnezeu Cel făcut Om pentru mine omul? Acum, când am văzut pe Dumnezeu cum S-a făcut prin Sine Om pentru mine, omul, ca să mă facă pe mine omul din nou ca Dumnezeu, Îl voi ruga să se facă iarăşi prin mine Om, ca să facă, şi prin mine pe semenul meu ca Dumnezeu. Iar semenul meu va face cândva acelaşi lucru ca şi mine, cu alt semen, şi ne vom trage unul pe altul înapoi, de unde am căzut, la Dumnezeu, păşind pe Calea netezită de El…


2 – Cum trebuie să mă folosesc eu, fiul lui Dumnezeu, eu, Omul, Adamul, de sufletul, trupul şi aura mea de român, faţă de fii şi fiicele oamenilor, Adamilor, fii şi fiice mulţi ca număr, şi care vieţuiesc alături de mine pe teritoriul românesc? 

Care trebuie să fie purtarea mea de fiu al lui Dumnezeu care a înţeles Taina Cea Din Veac, şi a priceput de ce Dumnezeu S-a coborât în suflet, trup şi aură precum un Fiu al lui Dumnezeu (om, ADAM), şi S-a făcut pe Sine Fiul Omului, pentru fiul omului, în locul omului? 
Ce voi face eu, fiu al lui Dumnezeu căzut în duh dar întors prin suflet, trup şi aură de român când, voi ajunge în susul ţării unde voi întâlnii fii şi fiice ai semenului meu, zeul Zalmoxes şi fii şi fiice ai tuturor zeilor celor de dinaintea lui Zalmoxes, care şi ei s-au amăgit cândva şi au poftit să fie ca Dumnezeu, dar nu au fost?  Unde este Zalmoxes şi toţi ceilalţi Zei, aceşti oameni, fii căzuţi ai lui Dumnezeu, acum când fii şi fiicele lor trăiesc doar o existenţă iar apoi dispar în neant? Care alt fiu al lui Dumnezeu se va face mântuitor (Hristos) în locul lor să le scape odraslele? 
Ce voi face eu, fiu al lui Dumnezeu, căzut în duh dar întors prin suflet, trup şi aură de român când voi ajunge în apusul ţării unde voi întâlni hunii, fii şi fiice ai unor semeni ai mei, zeii Mongoliei,căzuţi ca şi mine dar care nu s-au întors la Dumnezeu ca şi mine, zei care au venit încoace cu o mie de ani în urmă să mă ucidă pe mine şi pe toţi cei ca mine, să ne fure pământurile şi ţara să ne asuprească şi să alunge pe Hristos de pe teritoriul românesc? Unde sunt acum zeii Mongoliei, semenii mei, fii ai lui Dumnezeu, ca să scape pe fii lor hunii, din gheara morţii? Care alt fiu al lui Dumnezeu se va face mântuitor (Hristos) în locul lor ca să le scape odraslele? 
Ce voi face eu un fiu al lui Dumnezeu căzut în duh dar întors prin suflet, trup şi aură de român când, în multe colţuri de ţară voi întâlni fii şi fiice ale zeilor Indiei şi Pakistanului, semenii mei căzuţi ca şi mine dar care nu s-au întors la Dumnezeu ca şi mine? Care alt fiu al lui Dumnezeu se va face mântuitor (Hristos) în locul lor ca să le scape odraslele de la moartea definitivă? 
Ce voi face eu, un fiu al lui Dumnezeu căzut cu duhul dar întors prin suflet, trup şi aură de român, când voi merge în josul ţării şi în răsăritul ţării unde voi întâlni mulţi fii şi fiice ale semenilor mei biblici Adam şi Eva, căzuţi ca şi mine dar neîntorşi ca şi mine? Aceşti fii şi fiice se trag din urma unirii lui Avram (unul din fii omului, zeului biblic Adam, care s-a vrut Dumnezeu şi nu a putut fi) cu o altă femeie decât soţia sa. Multe secole, eu şi semenii mei, (fii ai lui Dumnezeu căzuţi în duh de la faţa lui Dumnezeu dar întorşi înapoi la El prin suflet, trup şi aură de român), am fost tăiaţi, furaţi de pământuri şi de bogăţia lui, asupriţi şi forţaţi de către aceşti fii şi fiice ai omului Adam, fiinţe imperfecte, care trăiesc o singură viaţă, după care se împrăştie în neant. Unde sunt oamenii Adam şi Eva,aceşti fii căzuţi ai lui Dumnezeu, ca să scape din pogromul morţii veşnice pe toţi fii şi fiicele lor? Care alt fiu al lui Dumnezeu se va face mântuitor (Hristos) în locul lui Adam şi Eva sau care alt Hristos se va face Fiul Omului în locul fiului Omului, Avraam ca să le scape odraslele de la pieirea definitivă? 
Ce voi face eu, când, de câţiva ani, mulţi fii şi fiice ale zeilor Chinei, Tibetului, Japoniei, Egiptului, Romei, Greciei, Africii, Americilor, Europei, se tot stabilesc pe teritoriul actual românesc?  Unde sunt aceşti zei, fii ai lui Dumnezeu, oameni, Adami cu aere de”Divinitate”, aceşti căzuţi ca şi mine dar neîntorşi ca şi mine prin suflet, trup şi aură? Care alt fiu al lui Dumnezeu se va face mântuitor (Hristos) în locul lor ca să le scape odraslele de pieirea definitivă? 
Ci eu, unul din fii lui Dumnezeu, Omul căzut în duh dar revenit prin suflet, trup şi aură de român, pentru care Taina Cea Din Veac se descoperă azi, am văzut pe DOMNUL, Dumnezeu, cum S-a coborât în locul meu, cel căzut, ca un Fiu al lui Dumnezeu necăzut şi S-a făcut în locul meu Fiu al Omului ca să scape pe toţi fii Omului, inclusiv pe toţi fii mei,de la moartea definitivă. Şi am zis că, dacă DOMNUL, Dumnezeu, S-a coborât în locul meu, fiu al lui Dumnezeu căzut, ca un Fiu al lui Dumnezeu necăzut şi S-a făcut prin Sine ca un Fiu al Omului ca să scape pe fii mei din timpurile acelea, atunci, ÎL voi ruga azi să Se facă şi prin mine, fiul Lui, Fiu al Omului pentru ca să scape şi prin mine, pe fii şi fiicele omului din timpurile acestea de pe teritoriul românesc de azi.  
Şi oriunde mă voi duce şi voi întâlni pe fii omului din ţara mea, România, ştiu că Dumnezeu venit ca un Fiu necăzut al lui Dumnezeu, Se va sălăşlui în mine, un fiu căzut al lui Dumnezeu, pentru ca prin mine, Fiu al Omului să Se facă, şi să scape de moarte pe toţi fii omului de pe teritoriul românesc. Mă voi duce în susul ţării mele la fii şi la fiicele de azi ai lui Zalmoxes ca să descopăr pentru aceştia azi taina cea din veac, adevărul despre ce sunt ei, şi vestea cea bună pentru ei toţi, aşa cum Pavel a vestit-o.
Mă voi duce în apusul ţării mele la fii şi la fiicele de azi ai zeilor Mongoliei ca să descopăr pentru aceştia azi, taina cea din veac, adevărul despre ce sunt ei, şi vestea cea bună pentru ei toţi, aşa cum Pavel a vestit-o.
Mă voi duce în multe colţuri ale ţării mele la fii şi la fiicele de azi ai zeilor Indiei şi Pakistanului, ca să descopăr pentru aceştia azi, taina cea din veac, adevărul despre ce sunt ei, şi vestea cea bună pentru ei toţi, aşa cum Pavel a vestit-o.
Mă voi duce în josul şi în răsăritul ţării mele, la fii şi la fiicele de azi ai zeilor Adam şi Eva, la fii si la fiicele de azi ai zeilor Tibetului, Chinei, Japoniei şi a toată Asia, la fii şi fiicele de azi ai zeilor Egiptului, Sumerului şi Babilonului, şi a toată Africa, la fii şi la fiicele de azi ai zeilor Romei şi Greciei, la fii şi la fiicele de azi ai zeilor Europei, la fii şi la fiicele de azi ai zeilor celor 2 Americi.
Mă voi duce la toţi aceşti osândiţi fii ai Omului, ca să descopăr pentru ei azi, Taina Cea Din Veac, adică Adevărul Despre Ce Sunt Ei, Şi Evanghelia Lui Dumnezeu, adică Vestea Cea Bună Pentru Toţi fii Omului, aşa cum Apostolul Pavel a vestit-o la tot fiul Omului pe Pământul de atunci.
Când am văzut eu, un Adam, un om - care m-am amăgit de demult şi poftind să fiu Dumnezeu, nu am fost - când am văzut că DOMNUL, Dumnezeu, Se face om, ca mine, pentru mine, ca sa mă facă pe mine din nou ca Dumnezeu, am început să spun ce am văzut şi ce am invăţat, atât către oameni, zeii întorşi acum prin suflet, trup şi aură de român, cât şi către fii omului făcuţi în timpurile de demult când în ne-bunia duhului lor, oamenii se voiau fiecare, Divinitate, Dumnezeu în ceruri şi pe Pământ.Şi azi, cine are ochi de văzut, începe să vadă, şi cine are urechi de auzit, începe să audă… 

2 comentarii:

  1. sunt curioasa oare cati ochi v-or vedea si cate urechi v-or asculta MAREA TAINA pentru care eu personal ii multumesc lui DUMNEZEU si tie iubit mesager

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va vedea numai cine este pregatit sa vada :)

      ADMIN

      Ștergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.