joi, 23 iunie 2016

Legea atractiei universale


Legea Atracţiei Universale spune că o fiinţă poate atrage o fiinţă de acelaşi fel şi un lucru poate atrage un lucru de acelaşi fel. 

Legea Atracţiei Universale stă la baza alcătuirii relaţiilor de familie,a relaţiilor cu semenii, a relaţiilor cu Dumnezeu, şi duce spre unitatea acestora prin sistemul părtăşiei prin interii, când toţi sunt în unul şi unul este în toţi. DAR, dacă după stabilirea acestei Unităţi, ne manifestăm defectuos adică folosim sufletul, trupul şi aura noastră în alt scop decât în scopul pentru care ne-am îmbrăcat în ele, ce se întâmplă cu sufletul, cu trupul şi cu aura noastră?    
Legea Atracţiei Universale este Marele Efect Energetic al desfăşurării Marelui Proces De Vindecare Şi Reabilitare Prin Tipul De Suflet, Trup Şi Aură De Român a tuturor duhurilor defecte, bolnave, care se coboară pe teritoriul României.  
 Acest proces este iniţiat şi condus de Dumnezeu manifestat pentru toate duhurile căzute ca Hristos (vindecător), prin suflet, trup şi aură. Legea Atracţiei Universale este ea însăşi un proces energetic de o mare intensitate ce se manifestă continuu chiar şi pentru cei ce o ignoră voit ori din neştiinţă. Orice altă activitate desfăşurată de fiinţă prin suflet, trup şi aură de român şi manifestată în afara acestor reguli este greşită din start. Prin urmare putem afirma că Legea Atracţiei Universale se manifestă întreit, în 3 feluri diferite, pentru cele 3 părţi diferite ce alcătuiesc tipul de suflet, trup şi aură de român, adică:  
- partea de mijloc a sufletului, trupului şi aurei, adică Hristos şi părinţii din mine, românul 
- partea stângă a sufletului, trupului şi aurei, adică familia mea din mine, românul 
- partea dreaptă a sufletului, trupului şi aurei, adică semenii mei din mine, românul  
Astfel, pe tot parcursul unei vieţi, observăm 3 Legi Ale Atracţiei la care este supusă fiinţa noastră, prin suflet, trup şi aură:  
1 – Legea Atracţiei Dumnezeieşti Şi Părinteşti 
2 – Legea Atracţiei Familiale
3 – Legea Atracţiei Sociale.  

Cele 3 Efecte Energetice produse în sufletul, în trupul şi în aura fiinţei, de manifestarea celor 3 Legi Ale Atracţiei sunt:  


1- Formatarea Energetică Dumnezeiască Şi Părintească, Partea de mijloc a sufletului, trupului şi aurei româneşti a fiinţei umane este guvernată, atrasă pe tot parcursul unei vieţi de către sufletul, trupul şi aura Fiinţei lui Dumnezeu făcut Hristos pentru noi, dar şi de sufletul, trupul şi aura fiinţelor părinteşti, adică de fiinţele care ne aduc pe teritoriul României şi care ne alcătuiesc sufletul, trupul şi aura noastră de român din sufletul, din trupul şi din aura lor. În urma acestei Primei Legi A Atracţiei Dumnezeieşti, partea de mijloc a sufletului, trupului şi aurei fiinţei este supusă unei formatări energetice speciale, numită Formatare Energetică Dumnezeiască Şi Părintească. Această formatare energetică Dumnezeiască şi părintească ce se face prin interiile Hristice şi prin interiile părinteşti, păstrează fiinţa aflată în suflet, trup şi aură de român pe tot parcursul unei vieţi în Câmpul Gravitaţional Hristic Şi Părintesc.  Astfel scopul, Misiunea Românului de vindecare şi reabilitare a duhului său bolnav, prin suflet, trup şi aură, devine mai uşor de îndeplinit, căci prin interiile lui Hristos şi prin interiile părinţilor, fiinţa umană strânge în suflet, vindecare pentru duhul său.  

Prin interiile lui Hristos din mine, Hristos mă vindecă pe mine de bolile neascultării mele, în ceruri, de Dumnezeu, iar prin interiile părinţilor mei din mine, părinţii din mine mă vindeca pe mine de bolile neascultării mele, în ceruri de”părinţii”duhului meu, boli cu care eu mi-am năruit duhul meu pe când eram în ceruri.  

2 – Formatarea Energetică Familială, Partea stângă a sufletului, trupului şi aurei româneşti a fiinţei umane, guvernează, exercită o atracţie hotărâtoare asupra sufletului, trupului şi aurei tuturor membrilor familiei sale.  Efectul acestei guvernări, acestei atracţii la care supunem sufletele, trupurile şi aurele fiinţelor din familia noastră, se numeşte Formatare Energetică Familială. Această formatare energetică familială ce se face prin interiile familiale păstrează fiinţele din familia mea în câmpul meu gravitaţional, în sfera mea de influenţă pe tot parcursul unei vieţi. Pe tot parcursul unei vieţi, scopul venirii lor în suflet, trup şi aură se îndeplineşte căci eu folosesc influenta mea asupra lor în scopul vindecării lor.  

Astfel, prin interiile copiilor mei care sunt în mine eu vindec bolile neascultării lor în ceruri,de”părinţii”duhului lor, boli, cu care şi-au năruit duhurile lor în vremurile de demult pe când erau în ceruri.  

3 – Formatarea Energetică Socială, Partea dreaptă a sufletului, trupului şi aurei de român, este guvernată, este atrasă într-un mod hotărâtor de sufletul, trupul şi aura semenilor noştrii. Efectul acestui proces energetic de atracţie se numeşte Formatare Energetică Socială. Această formatare energetică socială se face prin interiile sociale, şi mă păstrează pe mine în câmpul gravitaţional al semenilor şi în sfera lor de influenţă energetică, pe tot parcursul unei vieţi. Pe toată durata unei vieţi, scopul vieţii semenilor mei este să folosească sfera lor de influenţă pentru vindecarea mea.  

Astfel prin interiile semenilor mei care sunt în mine, semenii mei mă vindecă pe mine de bolile cu care în ceruri, demult, mi-am năruit duhul meu din pricina răutăţii mele faţă de duhurile semene de acolo.  

FĂ-NE DOAMNE BINE, CĂ DIN CER SUNTEM NE-BUNI…  


Odată decriptate cele 10 porunci cu Cheia Cea Potrivită A Clarvederii Directe, scopul venirii fiinţei noastre în suflet, trup şi aură de români devine pentru noi foarte clar şi foarte lămurit. Totodată, această cunoaştere face mai uşoară conştientizarea din timp a efectelor catastrofale pe care le provoacă orice fiinţă care întrebuinţează sufletul, trupul şi aura de român în alte scopuri decât în scopul în care au fost acestea concepute: VINDECARE ŞI REABILITARE. Căci scopul pentru care se dă fiinţei mele suflet, trup şi aură de român este ca prin ele să vindec duhul semenului îmbolnăvit de unul ca mine, demult, pe când trăiam în ceruri, iar scopul pentru care semenului i se dă suflet, trup şi aură de român, este ca prin ele să vindece duhul meu îmbolnăvit de unul ca el, demult, pe când trăiam în ceruri.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.